Міноборони відповідає на поширені питання про застосунок “Резерв+”.
Застосунок “Резерв+” був створений для того, щоб спростити процес оновлення даних на вимогу нового закону про мобілізацію. Після його запуску користувачі зіткнулися з деякими проблемами, зокрема статусом “у розшуку”, некоректними даними про себе та неможливістю авторизуватися.
Міністерство оборони України дало відповіді на найпоширеніші питання, які виникають в українців під час використання застосунку “Резерв+”.
У відомстві звертають увагу на те, що вимога щодо оновлення даних не стосується військовослужбовців і жінок, які не стоять на військовому обліку. Цим категоріям українців, а також особам, віком до 18 років та старшим за 60 років, не потрібно завантажувати застосунок.
Що робити, якщо дані у “Резерв+” неправильні?
Якщо відомості з реєстру “Оберіг”, які з’явилися в застосунку “Резерв+”, неактуальні, варто звернутися до територіального центру комплектування, де особа стоїть на обліку, пояснюють у Міноборони.
У відомстві зазначають, що причиною цього могли стати помилки працівників ТЦК при внесенні даних до реєстру.
Як діяти, якщо у “Резерв+” з’явився статус “у розшуку”?
Цей статус присвоюють особам, які порушили правила військового обліку. В цьому випадку варто з’явитися до ТЦК, кажуть у міністерстві.