Пекло для високих: які авіакомпанії дають пасажирам найменше простору для ніг у літаках
Джерело: .unian.ua
На превеликий подив багатьох, це не ірландський лоукостер Ryanair.
Наявність достатнього місця для ніг у літаку є дуже важливою для комфорту великих і високих пасажирів під час польоту, а тому вони намагаються зробити все можливе, щоб роздобути крісла з додатковим простором спереду.
Тим часом, аналітики Which? порівняли місця в літаках різних авіакомпаній, щоб визначити найкомфортніші з них. У рамках аналізу враховувалися два показники – глибина простору для ніг і ширина сидіння.
Виявилося, що найменше простору для ніг серед авіакомпаній, що літають на короткі відстані, туристам пропонують угорський лоукостер Wizz Air і британсько-німецька чартерна авіакомпанія Tui – усього 28 дюймів (або 71,1 сантиметри). Однак у Wizz Air трохи ширші сидіння – 18 дюймів (або 45,7 сантиматри) проти 17 дюймів (або 43,2 сантиметри) у Tui.
А ось ірландський лоукостер Ryanair навпаки радує середніми показниками щодо простору для ніг – 30 дюймів (або 76,2 сантиметри). З іншого боку, авіакомпанія пропонує своїм клієнтам одні з найвужчих сидінь – 17 дюймів (або 43,2 сантиметри).
Водночас найбільше простору для ніг пасажирам пропонують німецька Lufthansa – 30-32 дюйми (або 76,2-81,3 сантиметри), а також нідерландська KLM – 29-33 дюйми (або 73,7-83,8 сантиметри). При цьому в літаках головного перевізника Німеччини ширші сидіння – 18 дюймів (або 45,7 сантиматри) проти 17 дюймів (або 43,2 сантиметри) у KLM.
Якщо ж говорити про авіакомпанії, що виконують далекомагістральні рейси, то найбільше простору для ніг пасажирам надають дубайська Emirates Airline і сінгапурська Singapore Airlines – по 32-34 дюйми (або 81,3-86,4 сантиметри), а також американська United Airlines – 31-34 дюйми (або 78,7-86,4 сантиметри).
Найменше місця для ніг під час довгих перельотів отримують клієнти британської Virgin Atlantic – 30-31 дюйма (або 76,2-78,7 сантиметри), а також канадської Air Canada – 30-34 дюйма (або 76,2-86,4 сантиметри).
Як повідомляв УНІАН, раніше стало відомо про плани Boeing втиснути у свої літаки ще більше пасажирських місць. Як правило, це досягається за рахунок додавання додаткових місць у салоні шляхом скорочення простору для ніг.
Водночас багато авіакомпаній все частіше непомітно відмовляються від відкидних сидінь у літаках. З одного боку, це дає змогу уникнути одвічних суперечок між пасажирами на цю тему, з іншого – дає можливість скоротити простір між кріслами спереду.