Туристів застерегли від поширеної помилки під час бронювання готелів
Джерело: .unian.ua
Багато популярних платформ з оренди житла часто беруть більше при бронюванні через комп’ютер, ніж через мобільний телефон.
Плануючи свою відпустку, більшість туристів шукають способи якомога більше заощадити. Однак багато хто з них припускається однієї й тієї самої помилки під час бронювання готелів, яка може коштувати їм чималих грошей.
Як з’ясували експерти видання Which? Travel, якщо ви регулярно бронюєте готелі через свій комп’ютер, ви можете переплачувати. Далеко не всі туристи знають, що такі популярні платформи з бронювання житла, як Booking.com, Expedia і Hotels.com, пропонують знижки на деякі готелі, які часом можуть доходити до 40%, тільки для мобільних пристроїв.
“Вибіркова перевірка на Booking.com показала, що 15 із 50 оголошень мали нижчу “ціну тільки для мобільних пристроїв”. У спливаючому вікні було оголошено: “Ви отримуєте нижчу ставку порівняно зі ставкою, доступною на комп’ютері або ноутбуці”. За допомогою цього трюку ми знизили ціну квартири в Амстердамі на Booking.com на 270 фунтів стерлінгів. Ми також заощадили 60 фунтів стерлінгів на вихідних в Единбурзі з Expedia”, – діляться досвідом експерти видання.
За їхніми словами, багато людей, які завжди переглядають сайти на ноутбуці, планшеті або настільному комп’ютері, навіть не здогадуються про такі акції.
Автори матеріалу припускають, що знижки саме для мобільних запроваджуються для того, щоб не дати потенційному клієнту передумати, а одразу ж провести бронь. Річ у тім, що на комп’ютері набагато зручніше здійснювати пошук, вводити платіжні дані та читати умови бронювання, і в такому разі користувач має більше часу подумати. Тим часом, бачачи привабливу знижку на смартфоні, покупець, переконаний, що він випереджає інших користувачів, з набагато більшою ймовірністю одразу ж забронює місце, побоюючись упустити вигоду.
Утім, автори матеріалу помітили, що в деяких випадках це правило не працює.
“П’ять із десяти “мобільних ексклюзивів”, які ми знайшли в Hotels.com, були за тією ж ціною, коли ми звіряли їх на нашому ноутбуці. Для Expedia чотири з десяти мали однакову ціну”, – зазначають експерти.
При цьому вони встановили, що навіть коли ціни зі смартфона були дешевшими, економія могла бути сильно перебільшена.
“Ексклюзивна мобільна знижка Hotels.com у 40% для готелю Ocean Drive у Севільї здавалася привабливою – 235 фунтів стерлінгів. Але коли ми перевірили через свій ноутбук, нам показало 274 фунти стерлінгів – набагато менша економія на мобільному телефоні – всього 15%”, – зазначили автори матеріалу.
При цьому експерти піддали сумніву рекламний хід деяких платформ, нібито через додаток бронювати дешевше, ніж через браузер у мобільному телефоні.
“Наші вибіркові перевірки не виявили випадків, коли ціни через додатки були б дешевшими, ніж у звичайному телефонному браузері. То чому ж платформи заохочують це? Ви повинні зареєструватися в застосунку, що означає надання більшої кількості особистих даних. Це могло б допомогти сайтам більш цілеспрямовано просувати свою продукцію”, – пояснили вони.
Водночас експерти закликали не гребувати схемою лояльності Genius від Booking.com, яка присвоюється безкоштовно за певну кількість бронювань.
Наприклад, вікенд в одному й тому самому готелі Порту коштував 206 фунтів стерлінгів при перегляді з ноутбука, тоді як зі смартфона ціна вже впала до 187 фунтів. Потім програма лояльності Genius знизила ціну до 169 фунтів, і таким чином економія склала 37 фунтів, або близько 15%.
Тим часом, Hotels.com і Expedia частіше пропонують знижки або за програмою лояльності, або тільки для мобільних пристроїв, і економія часто однакова.
А чи не дешевше бронювати напряму в готелі? Booking.com був єдиним сайтом, на якому тарифи тільки для мобільних пристроїв були стабільно дешевшими, ніж при бронюванні безпосередньо в готелі. В інших місцях це не завжди було правдою, зазначають автори матеріалу.
“Щоб завжди отримувати найкращу ціну за проживання в готелі, ми пропонуємо порівняти ціни на вашому комп’ютері та мобільному телефоні на кількох сайтах бронювання (бажано з обліковим записом лояльності). Проте вам все одно слід зв’язатися з готелем безпосередньо, щоб переконатися, що ви отримуєте максимально вигідну ціну, перш ніж розлучатися зі своїми грошима”, – підсумували експерти.
Як повідомляв УНІАН, раніше експерт із подорожей Стефан Хоффельнер розповів туристам, як не стати жертвою шахраїв на Airbnb.