Стюардеса назвала реальну причину, чому екіпаж вітається з пасажирами під час посадки
Джерело: .unian.ua
Також вона пояснила, чому бортпровідники просять деяких пасажирів показати посадкові талони під час посадки.
Більшість пасажирів, пройшовши перевірку на безпеку і паспортний контроль в аеропорту, вважають, що вже ніщо не загрожує їхній подорожі. Однак їм усе ще можуть відмовити в посадці на літак з низки причин, зокрема через зовнішній вигляд і поведінку.
Тим часом, стюардеса Бет Бурнеф розкрила справжню причину, через яку екіпаж вітає пасажирів під час посадки в літак, і чому вони можуть їх зупинити, пише The Sun.
За її словами, насправді таким чином команда бортпровідників вираховує благонадійних пасажирів, які могли б допомогти в разі надзвичайної ситуації.
“Реальність роботи бортпровідником така, що пасажирів набагато більше, ніж членів екіпажу. І якщо трапиться щось погане і нам доведеться здійснити аварійну посадку, нам знадобляться люди, які допоможуть. Це може означати підйом важких предметів, наприклад, якщо в салоні безлад, або відкриття аварійних дверей, які теж досить важкі. Тому, поки пасажири піднімаються на борт, я обов’язково попрошу найпідтягнутіших і найсильніших показати посадкові талони, начебто я просто хочу спрямувати їх у правильному напрямку”, – пояснила вона.
Таким чином, за словами Бет, бортпровідники запам’ятовують, де сидять такі люди, щоб заздалегідь знати, до кого звернутися, якщо їм знадобиться допомога.
Варто зазначити, що раніше інша стюардеса на ім’я Ранья також назвала цю та ще одну причину, чому вони вітаються з пасажирами.
“Чи знаєте ви, що бортпровідники вітають вас не тільки з ввічливості, а й для того, щоб перевірити, чи не занадто ви п’яні або хворі, щоб летіти? А ще ми хочемо зрозуміти, хто може нам допомогти в надзвичайній ситуації”, – цитує її Daily Mail.
Як повідомляв УНІАН, раніше досвідчений бортпровідник Томмі Чімато назвав п’ять речей, які ніколи не варто робити на борту літака.