Експерт попередив про помилки, через які авіапасажири найчастіше спізнюються на пересадку
Туристи схильні робити дві поширені помилки, які здатні додати стресу в їхню поїздку, але їх можна легко вирішити.
Багато туристів, плануючи свою ідеальну відпустку мрії, на жаль, нерідко припускаються помилок, які здатні зіпсувати всі плани. І чимало з цих помилок стосуються авіаперельотів, особливо в період літніх відпусток, коли в аеропортах панує справжній хаос.
Як пише The Sun, кожен пасажир хоч раз у житті пропускав пересадку, чи то через затримку рейсів, чи то шторм, чи то через погано сплановані стикування. Але є кілька способів мінімізувати ймовірність такої ситуації.
Найпростіший спосіб не запізнитися на стикувальний рейс – це запланувати зупинку, яка дасть достатньо часу, щоб пройти через термінал. Але це легше сказати, ніж зробити, оскільки кожен аеропорт має різне планування і розмір, тож відстань між терміналами може бути як зовсім невеликою, так і такою, для подолання якої доведеться користуватися додатковим транспортом.
“Не існує однозначної відповіді, щоб розрахувати найкраще стикування. Це залежить від конфігурації аеропорту та терміналу. Якщо хтось летить вранці через невеликий аеропорт, йому може знадобитися не більше півгодини. Але якщо це міжнародний рейс на прибуття, який приземляється в аеропорту Джона Кеннеді та потребує зміни терміналів, тоді знадобиться дві години”, – розповів президент компанії з надання допомоги авіакомпаніям Cranky Concierge Бретт Снайдер у коментарі Conde Nast Traveller.
Тому для стикувальних внутрішніх рейсів експерти рекомендують закладати мінімальний час на пересадку в одну годину, а для міжнародних рейсів – мінімум дві години.
Проте таких критеріїв може бути недостатньо для деяких великих аеропортів або міжнародних вузлових аеропортів (наприклад, таких як лондонський Хітроу), у яких проводять додаткові перевірки безпеки для пересадочних пасажирів, чиї рейси вилітають за межі Сполученого Королівства. Тому корисно докласти всіх зусиль, щоб дізнатися якомога більше про дизайн аеропорту та будь-які правила, що там діють.
У пікові сезони подорожей туристам радять закладати ще більше часу на пересадки, оскільки тоді в аеропорті більше людей і можливі черги. Крім того, влітку велика ймовірність гроз, через які рейси можуть затримуватися.
Якщо ж пасажир усе ж таки запізниться на свій стикувальний рейс, йому варто уникати скоєння двох найпоширеніших помилок. Перша – не намагатися всіма способами зв’язатися зі своєю авіакомпанією, де насправді завжди готові допомогти пасажиру вийти із ситуації.
“Спробуйте все. Зателефонуйте, щоб забронювати квитки, встаньте в чергу на стійці реєстрації, щоб зустрітися з агентом, надішліть твіт, спробуйте поспілкуватися. Які б варіанти не пропонувала авіакомпанія, мандрівник має скористатися першим, який стане доступним”, – порадив Снайдер.
Ще одна помилка – не одразу повідомити бортпровідників, щойно ви зрозумієте, що можете не встигнути на стикування. Якщо ваш рейс затримується, а наступний рейс виконується тією ж авіакомпанією, вони можуть попросити пасажирів, які не пересідають на рейс, залишатися на своїх місцях, щоб ви швидше зійшли з літака. Вони також можуть допомогти вам дізнатися важливі деталі, такі як вихід на посадку для вашого наступного перельоту, щоб ви могли негайно вийти з літака і вирушити до потрібного терміналу.
Як повідомляв УНІАН, раніше туристам назвали три найгірших місця в літаку, які в жодному разі не потрібно вибирати.
Також експерти назвали найкращі місця в літаку для тих, хто хоче гарненько виспатися в польоті.