Американець, який відвідав усі країни світу, розповів, як йому вдається уникати скасувань авіарейсів
Джерело: .unian.ua
За своє життя 29-річний Інді Нельсон уже здійснив 500 авіаперельотів, і тільки два з них було скасовано.
З кожним пасажиром хоч раз у житті траплялася така неприємна річ як пропущений або скасований рейс. Утім, якщо на посадку туристи найчастіше запізнюються з власної вини, то зі скасуваннями вильотів ситуація зазвичай набагато складніша – тут найчастіше задіяні зовнішні чинники.
Утім, дещо мандрівники все ж таки в змозі зробити, щоб мінімізувати можливість скасування рейсу. Американський мандрівник Інді Нельсон, який відвідав усі країни світу та встановив світовий рекорд Гіннеса за найбільшою кількістю авіакомпаній, на яких він літав, поділився своєю головною порадою, як йому вдається уникати скасувань рейсів.
З моменту закінчення коледжу нині 29-річний каліфорнієць встиг політати на крилах 170 різних авіакомпаній по всьому світу – більшість перельотів було здійснено під час 18-місячної навколосвітньої подорожі, до якої він вирушив у 2017 році у віці 22 років, спеціально взявши заради цього кредит у 80 тисяч доларів.
Для порівняння, попередній рекорд налічував 156 авіакомпаній, його встановив японець на ім’я Рюдзі Фурушо з 1996 по 2014 рік, пише офіційний сайт Книги рекордів Гіннесса.
Загалом же Інді вже здійснив 500 перельотів, і тільки два з них було скасовано. Секрет мандрівника полягає в тому, щоб бронювати ранкові рейси, які з меншою ймовірністю будуть скасовані або затримані.
До слова, більш ранні рейси також хороші для тих, хто боїться турбулентності – як правило, через зміни повітряних мас літаки більше “трясе” у другій половині дня.
Як повідомляв УНІАН, раніше бос ірландського лоукостера Ryanair Майкл О’Лірі зажадав запровадити обмеження на продаж алкоголю в аеропортах по всій Європі, щоб пасажирам наливали не більше двох напоїв в очікуванні рейсів. Топ-менеджер скаржиться, що через постійні затримки рейсів туристи встигають занадто сильно напитися до посадки в літак, а потім влаштовують на борту бійки.