Бос Ryanair хоче, щоб аеропорти обмежили продаж алкоголю пасажирам перед рейсами
Джерело: .unian.ua
За словами Майкла О’Лірі, п’яні пасажири стали занадто часто влаштовувати бійки в літаках.
Генеральний директор ірландського лоукостера Ryanair Майкл О’Лірі вимагає запровадити обмеження на алкоголь в аеропортах у всій Європі, щоб пасажирам наливали не більше двох напоїв в очікуванні рейсів.
Саме високий рівень споживання алкоголю і наркотиків пасажирами, поряд із масовими затримками рейсів по всій Європі цього літа, призводять до спалахів люті під час польотів, заявив він в інтерв’ю The Independent.
“Ми бачимо рекордні цифри. Ми і більшість авіакомпаній по всій Європі спостерігаємо різке зростання, особливо цього літа, незадоволених пасажирів на борту. Я думаю, що реальна проблема полягає в тому, що затримки рейсів цього літа досягли рекордного рівня, тому люди проводять час в аеропортах, випиваючи перед посадкою в літак”, – поскаржився О’Лірі.
За його словами, бійки між пасажирами на борту літака наразі є найбільшою проблемою, з якою стикаються екіпажі.
“Зараз ми, ймовірно, маємо справу принаймні з одним серйозним випадком нападу на тиждень… П’ять чи десять років тому це було б майже нульовим”, – розповів голова Ryanair.
Водночас він наголосив, що пасажири під наркотиками є куди більш проблемними, ніж ті, хто просто зловживає алкоголем.
“Ви завжди будете мати п’яних пасажирів, але п’яні пасажири, як правило, засинають. П’яні пасажири, які приймають порошок і таблетки, стають агресивними”, – пояснив О’Лірі.
Глава Ryanair також розповів, що його авіакомпанія вже подала відповідні заяви в уряди по всій Європі.
“Ми хочемо двох речей. По-перше: набагато ефективніші штрафи – штрафи пасажирів місцевими магістратами, коли їх висаджують із літака за неналежну поведінку. І друге: нам потрібно запровадити заборону в аеропортах – не на продаж алкоголю, а обмежити кількість алкоголю, який може бути проданий будь-якому пасажиру, двома алкогольними напоями”, – зазначив він.
Водночас О’Лірі розповів, як, за його словами, можна контролювати таке обмеження.
“Так само, як ви маєте показати свій посадковий талон, коли ви проходите через магазини безмитної торгівлі, щоб купити цигарки або алкоголь, ми вважаємо, що ви маєте показати свій посадковий талон, щоб купити алкогольний напій у барі в аеропорту. І вам не повинні подавати більше двох алкогольних напоїв – особливо коли рейси затримуються”, – заявив він.
Директор з обслуговування на борту Ryanair Шинед Квінн додала: якщо в літаку бортпровідники ще можуть контролювати споживання алкоголю пасажирами, то в барі аеропорту немає контролю, а тому “перебуваючи там дві додаткові години, люди просто споживають більше алкоголю”.
При цьому О’Лірі виділив рейси з Ліверпуля і Глазго на Ібіцу як особливо схильні до інцидентів.
“На всіх наших рейсах на Ібіцу ми взагалі не пускаємо нікого на борт із пляшками – ми обшукуємо їхні сумки під час посадки… Раніше ми дозволяли їм брати пляшки з водою – не розуміючи, що вони повні горілки. Тепер ми навіть не дозволяємо їм брати пляшки з водою на борт”, – сказав він.
Як повідомляв УНІАН, раніше літак Ryanair здійснив екстрену посадку через масову бійку пасажирів за місця. Дев’ятьох пасажирів, які брали участь у цьому інциденті, затримала поліція.